KLIK-KLIK SINI

Sunday, May 9, 2010

HARI IBU

Salam semua...

ari ni..9 May 2010...merupakan HARI IBU untuk ibu2 sedunia...
aku pun seorg ibu...so aku paham sgt perasaan sorg ibu..keinginan sorg ibu...harapan sorg ibu...pendek kata semuanya aku dh faham...
dulu sblm bergelar ibu...aku x pnh nk rasa smua ni...nk paham semua ni...juz amik kisah tuk jaga hati ibu...Alhamdulillah...aku rasa aku ank yg x byk mendatangkan masalah tuk dia...walaupun sekali sekala ada jugak melukakan hati dia...im sorry mum...mulut ni kekadang terlebih sudaaaa...

kepada Pn Zainab Bt Sulaiman...im proud to be ur daughter...thanx krn membesarkan muni, menjaga muni dgn baik, sentiasa ngan muni diwaktu susah & senang, segala jasa mak, tak dapat muni balas...i luv u mom...
tahun ni muni kasi mak hadiah POKOK BUNGA JER....hehhee x romantik langsung...thats ur wish :-)
Wif My Lovely Mum....
To Nurul Fatin Amira....Ibu arap atin dpt menjadi ank yg baik tuk ibu n ayah...
ibu akan cuba sedaya upaya tuk memberi yg terbaik tuk atin...n ibu arap atin pun akan beri yg terbaik tuk ibu...jaga tingkah laku, belajar pandai2 tau...exam dh nk dekat ni...ibu arap atin dpt ulang kejayaan atin mcm tahun lepas...im proud with u...hanya linangan air mata yg keluar bila melihat ank sndr berjaya...ibu nk tgk atin tahun ni berada diatas pentas yg sama k...i luv u syg...

Wif My Lovely Daughter
Ini lar hadiah yg aku terima sempena Hari Ibu 2010. Thanks syg....mommy luv u...mmuahhh

4 comments:

A D I A said...

happy mother's day to u ye :) pokok bunga? sweet tu. kita bagi kaften je, dah tu dia nak hehe.

inumatin said...

tq aida...heheh kita follow jer apa diaorg nk kan..naseb baik x mntk emas...haaa pokai kita...heheh

My Lil' Princess, My Hubby, My World said...

Jgn jd janji tanggang, nk salut tubuh ibu ngan emas, tp dia x kenang budi...atin mmg muka ibu dia la...sebijik...happy mothers day...

inumatin said...

like mom like daughter :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...