KLIK-KLIK SINI

Sunday, May 2, 2010

Hepi Bday My Dear Fren....Siti Nurul Salwa

Ari ni my best fren bday....Pn Siti Nurul Salwa...
Hepi bday....moga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki & bahagia bersama kuarga tersayang...

Aku kenal dia ni since umur aku di tgktn 1...kami sekelas...byk sguh kenangan aku ngan dia...hub aku ngan dia agak pelik skit....( dia ni kuat merajuk....hehhee)...
skrg dia dh bahagia bersama 3 buah hati pengarang jantung dia....alya, adam & amar...

So tuk bday dia kali ni...kami satu group nk celeb kt Pantai Pasir Panjang ptg ni....jam 2....
so aku masak special tuk dia...KEK COKLAT...ermmmm yummty3x...hope she will like it...

ptg nt aku leh upload gmbr2 kami kt sana nt....
Kek Coklat Lembap...
Bold
**kredit to Azira@Mama Lisa 4 the recipe...it really works....mmg sedap wei.....

2 comments:

Iman's Umi said...

Ternganga dah mulut ni rasa cam nk ngap kek di atas ni...

inumatin said...

hehhee...sabor3x

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...