KLIK-KLIK SINI

Tuesday, May 11, 2010

Tempahan Makan Pagi

Salam semua...moga pg yg ceria wat semua..... :-)

Ari ni ada tempahan dr my ofis suruh masak bihun goreng & sambal ikan bilis...
bihun goreng...cam biasa lar...my mom yg masak...BIHUN GORENG CIK NAB... :-)
Mak Aku ni dh kira glamer lar masak bihun goreng...mana tempat aku keje...dia lar tukang masaknya....kira amik upah kecil-kecilan lar...aku x kasi dia niaga...aku x nk dia susah2, penat2...
cukup sekadar amik tempahan dr ofis aku n kawan2 terdekat jer...
Ini Dia...Bihun Goreng Cik Nab...

SAMBAL IKAN BILIS lak request drpd MR HAFIZ, ofismate aku...gatal plak mamat ni tau...nk makan sambal ikan bilis ngan bihun goreng...dh tu request...nk aku sndr yg masak...hampeh...ini kes dengki lar tu...dulu aku dh masak nasi lemak kt depa semua...dia sorg x sempat merasa....so ni peluang dia lar ni...tapi takpe yer En Hafiz...disebabkan En Hafiz dh bg upah RM10.00 tu....aku masak gak lar...udah lebih dr cukup..dh pulang modal beb :-)

Ni plak sambal tumisnya...

Alang2 dh ada sambal tumis ikan bilis...ermmm apa lg...aku pun masak lak nasi lemak..nasi lemak ni juz tuk makan di umah jer....cukup lar aku kasi bekal kt my luvly hubby tuk bawa p ofis kan...hope u like it bebeh :-)
Nie lak tapau tuk my hubby...

So kawan2...selamat menjamu selera yer... & slmt menjamu mata.... :-)

5 comments:

A D I A said...

eh kita suka je makan sambal ikan bilis dgn mihun :)

M a W a D D a H said...

sedapnya bihun goreng dan nasi lemak..huhuhu

lina@happy family said...

Makan pagi yang sedap sekali...

My Lil' Princess, My Hubby, My World said...

Syoknya, dpt makan masakan mak...

az1ra said...

sedapnya...
bila nak masak kat kami plak...nasik lemak 1

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...