KLIK-KLIK SINI

Wednesday, July 28, 2010

Cabut gigi...huuhuh

Arini aku mc...huhuuhh cabut gigi.... :-( . Pukul 7.40 aku dh smpi hosp. sorg nurse pun x de lg masa tu. Yg ada cuma cleaner jer...

Ini kali pertama seumur idup aku cabut gigi kt hosp. Masa kecik2 dulu...cabut sndr je kt umah...

Dalam kol 8.30 gitu..smpi lar turn aku...disebabkan aku dh jumpa doc tu mgu lepas, so dia dh x byk tanya...dh tahu apa nk buat...kecut perut gak lar masa nk cucuk tu...rata2 org kata nk cucuk ubat bius tu yg sakit...huhuuh...Alhamdulillah...sakit nk cucuk tu still bole tahan lg lar...tp mata ni aku pejam rapat gak la sbb menahan jarum tu...huhuuhh

Lepas pada cucuk ubat bius tu, kena tgu sekejap lak...masa tu baru lar rasa mulut besor cam naomi campbell lak...hehehe...dlm 8.45 gitu...no giliran aku dipanggil semula...dup dap dup dap...takut ni haaa...mula2 doc tanya dulu...ada rasa kebas x? off course lar aku rasa kan...rasa gak lar sakit masa dia dok honggaq gigi aku tu...aku dok rasa cam susah ja doc tu nk cabut...tup tup dia kata dh ok...alhamdulillah...dh cabut rupanya...legaaaaaa....

huhuhu sedih je tgk gigi aku tu...apa bole buat...umur dia x panjang...

kat 2 3 jam gak ubat bius tu tahan...dlm kol 12 baru rasa denyut skit2...aku pun makan ubat tahan sakit yg doc bagi...pastu zassssss aku lena smpi kol 3....alhamdulillah...bangun jer tido, rasa sakit pun dh x de....


1 comment:

IMAN'S UMI said...

Sy sjk besar ni pn bru skali cabut gigi tp kt klinik...bunyi doc tu tuil gigi tu mengerikan, rasa cam nk tercabut kepala je. Sedihkn hilang satu gigi?!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...