KLIK-KLIK SINI

Friday, August 27, 2010

Ramadan yang ke-17 @ nando's Queens bay Mall

Arini aku ngan Mr Hubby berbuka puasa kt luar jer...teringin la plak nk mkn kt nando's tu...rasa mcm dh lama x pegi sana....kol 7 jer kami dh tercegat di depan pintu nando's...kena tgu turn gak nk masuk tu...org ramai daa....Mr Hubby tu dh berapa ari demam...cian dia...makin kurus lar dia cmni....

Ermmm...nape atin x de pun???? jgn kata aku tgal dia kt umah lak erk....x baikkkk ok....huhuhu..atin dh balik umah mak tok dia (my ex-mother in law) cuti mgu ni dia balik umah abah dia lak...sok abah dia nk bawa dia shopping kasut raya....

wajah aku yg ceria...hhehehe...

sempat lg online kt nando's tu...lmbt lg nk berbuka...huhuuh

cian...ayah demam...huk huk huk

kami x de shopping menda pun kt sana...juz jalan2 cuci mata...tapi dlm x de menda pun...aku dpt gak lar kasut sepasang...hehehhe....

simple jer pun kasut aku ni....janji mata aku pandang menarikkkk...hehehe

so esok...seharian di rumah....buat kuih raya plak...tgu hasil kuih raya esok ari k...hehhee


1 comment:

Zasillah Ariffin said...

best2 dapat kasut raya :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...