KLIK-KLIK SINI

Tuesday, September 21, 2010

Citer aku punya RAYA...

Setelah sekian lama menyepi...baru arini nk muncul...huhuuhuh..

Raya punya pasal smpi x de mood nk update blog sndr...so tuk entry kali ni...nk cakap pasal raya jer...hehehe citer dh basi pun...tapi still nk update dlm blog ni gak...bukan apa...sbg kenang kenangan...

Ini merupakan tahun pertama aku beraya bersama suami tercinta..dh 3 tahun aku beraya ngan ank jer...so tahun ni, dpt semula merasakan beraya bersama suami disisi...alhamdulillah...tahun ni semua dh ready awal....tak mcm thun2 lepas...pagi raya sebok buat keje itu ini...tp tahun ni kami semua relax jer...semua dh ready...mlm raya pun sll sebok memasak...tp tahun ni cool jer...ptg tu dh siap masak ketupat semua...pendek kata tahun ni mmg bagus lar...semua teratur jer...

Untuk tahun pertama ni, kami beraya di umah aku dulu (ladies first ok...hehhee)..dlm kol 11.30pg baru kami gerak balik kg Mr Hubby di Sik. So kira fair lar kan....raya pertama, 2-2 leh merasa raya kt kg sndr...dlm kol 1.30 kami dh smpi sik... ( ermmm tahun depan sik dulu lak...kol 11 cargas balik umah aku dipenang lak )...heheh adil dan saksama gituuuu....

Tahun ni family pic kami x de gmbr ngan ank2....aduyaiii...si atin ngan sepupu sepapat dia dh lesap g kutip duit raya...semangat betol depa ni....heheh kita dulu pun sama gak kan....sebok nk kutip duit raya kan....

Tahun ni, semua blue ok....abg aku jer tersalah tema...itam ngan oren...huhuhu...takpe2 tahun depan kita set lain betol2...

atin sblm kuar g beraya

ibu n atin

ibu ngan ayah...mr hubby baru blk smyang...atin dh lesap masa ni...aduyai..

bersama kakak & sepupu sepapat aku

beraya ngan mak n ayah...huhuhu syahdu

bersama mak ngan ayah

ini lar ank2 cik nab n pak husin..cukup korum dh :-)

ank buah aku yg chumel ni...geram kt pipi tu







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...