KLIK-KLIK SINI

Tuesday, October 5, 2010

Tempahan - Puding koktel


Mgu lepas aku dh tempahan drpd my fren...miss haidah...dia ni roommate aku masa kt UiTM Arau dulu...actually ni first time aku amik oder...tu pun setelah dipujuk2 oleh kawan aku ni...sian jugak kt dia dok cari sapa yg sudi nk buat puding ni...actually kawan aku punya Unit buat Jamuan Hari Raya hari ni...so tuk desert selalu depa mkn buah2 ja...so kata nya...kalini dia nk kelainan skit...dia nk puding...so aku ngan dia...pkir punya pkir...akhirnya aku decide nk buat puding koktel...ada buah2 gak kt dlm puding tu kan...so sesuaiiii gitu....

Kalo uol nk tahu...sebab haidah punya pasal jugak lar...aku baru blaja buat puding ni...sblm ni x hadapnya aku nk buat puding...sbb aku bukan penggemar puding... :-)...satu2nya puding yg aku buat sblm ni...adalah puding karamel...itu jer....itu pun sbb mr hubby suka makan...
untuk tidak menghampakan miss haidah ni...mgu lepas...aku cuba lar buat puding ni dulu...takut gak kot x menjadi...biar kita try test dulu kan...alhamdulillah...jadi gak...cuma agak keras skit...so for the 2nd time ni...aku betolkan apa yg patut...tmbah susu skit...n tadaaaaaa...akhirnya...jadik jugak...hehehe suke3x....bagi aku dh cukup sedap tu...

so kalo sapa berminat nk amik oder ni...leh lar cari aku yer....heheheh...


satu loyang ni...RM20.00 jer...hehehe x mahal pun



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...