KLIK-KLIK SINI

Tuesday, November 30, 2010

My SIS dh berjaya....

Ari ni nk citer pasal kejayaan my sis turunkan berat badan dia dgn HERBALIFE....

Akak aku ni start amik herbalife selepas raya puasa ituari,....berat dia masa tu dalam 82.5kg...ketinggian dia aku rasa dlm 160++cm kot...so dari mata kasaq, mmg nmpk dia ni jenis berat daging....(bukannya berat air atau berat angin)....so kalo dh berat daging ni mmg lmbt skit la nk turun...sbb isinya pejal...Akak aku punya masalah satu je....perut dia...huhuhu dh mcm org ngandung 4/5 bulan...huhuuh...semua org dok tegur dia....sian dia kan.....mesti tension jer

So slps raya puasa tu,,,aku dh x jumpa dia...dia kt Kolumpo nun..aku di penang....so dok keep in touch gitu2 je la...then pagi td dia smpi umah....kan cuti sek skrg...akak aku ni cikgu...so bgn2 tido je td...aku terus timbang berat badan dia....syok nya tgkkkkk....skrg dh 76.8kg....heheheh suke3x...perut dia pun nmpk dh kempis.....best kannnnn... aku nk snap pic...tp dia x kasi...huhuhu....

so dia pun hepi giler....n akan maintain ngan herbalife lagi hga meet target tuk kurangkan kebuncitannya itu....good luck my dear sis



3 comments:

Iman's Umi said...

wah bestnya...trs nk cri gakla herbalife ni...

inumatin said...

kalo nk beli dr mawar pun bole...mawar terus order dr herbalife then diaorg akn antar terus ke umah...deilvery charge cuma RM15...nk tanya details ym mawar je k..mawar_munie

D'zunnur said...

tahniah2!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...