KLIK-KLIK SINI

Wednesday, December 1, 2010

Ngangkung

Semalam citer pasal rapunzel kan....arini citer Ngangkung plak....hohoohh....

Rapunzel aku layan 28/11, Ngangkung plak sehari sblm tu...27/11...hehehe. Citer ngangkung ni aku layan ngan Mr hubby jer...atin x ikut sama masa ni...

Org punya la ramai...penuh panggung tu...bersesak2 nk masuk...aku yg teruja sgt nk tgk citer ni bukan apa...x lain x bukan...sbb nk tgk si SAM ar...aku suka tgk lakonan dia yg bersahaja n berkarakter gitu...tp bila nengok citer ni, aku agak sdkt kuciwa ar...SAM x guna suara dia yg ori...dlm watak ni dia mgkn diarahkan tuk membesarkan suara..mgkn sbb watak dia sbg ayah yg memerlukan dia tuk buat suara yg mcm tu....tp aku rasa kalo dia gunakan suara dia yg sbnrnya pun...still x mencacatkan watak dia sbg ayah...

Citer ngangkung ni bagi aku menarik...kalo dh bole kasi org gelak tu kira dh cukup baik lar tu...tp dlm part dok gelak2 tu...ada gak diselitkan part yg sedih....huhuhu smpi menitis gak la air mata aku ni....huhuhuh maluuuu....part yg aku sedih sgt tu bila SAM penampau ank dia sbb kan selendang....huhuuh tragis nya tgk...

Pada sesapa yg x tgk lg...sila la ke pawagam yg berhampiran skrg ni...hehhee...njoyyyyy...

Masa nk nengok wayang tu...aku sempat la snap gmbr deco kat sunway carnival sempena Krismas yg akn dtg ni...

cantikkan pintu gerbang dia....cam nk angkat bw blk umah je...hehehe



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...