KLIK-KLIK SINI

Tuesday, January 25, 2011

MC today

Huhuhuh arini aku amik MC...badan ni rasa x sehat..sakit tekak dr smlm lg...ngan idung tersumbat lg...badan seram sejuk...

Aku dh bgn cam biasa td..pukul 6..ingat nk pegi keje cm biasa...tp body ni x mengizinkan plak...dh rasa lemah longlai semacam..tekak semakin perit...huhuuh...telan ayer bergelen2 pun x jd apa...

So as usual...sbg ibu ni...kalo sakit pun still kena buat keja gak kan...masak kan air panas tuk atin mandi dulu...ayaq kt umah ni mmg sejuk giler...kt bukit la katakan...ayaq mmg sejuk mcm ketul ais...water heater lak dh rosak...so nk x nk kena la masakkan air panas gak...dh kejutkan atin...suruh atin mandi...(ermmm masa ni atin dok meragam...sbb nya aku x p keja ja) atin ni bukan bole tgk aku cuti ke, aku mc ke....dengki je ibu dia dok kt umah....

Untuk ayahnya pun kena masak ayaq jugak ok...si ayah pun x tahan dgn ayaq kt sini...sejuk...camtu gak la ngan aku pun...heheheh....

So lepas ank p sek, si ayah p keja, aku smbg tidoq balik...smpi la ke pukul 9..bgn n siap2 g klinik lak...

So skrg time nk rehat2 lak..ubat dh mkn...n satgi leh lelap kejap... :-(


p/s - camna nk handle ank yg kuat merajuk ek.....pening3x...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...