KLIK-KLIK SINI

Tuesday, February 1, 2011

Hepi Bday Myluvly Hubby

Arini genap la umur my laling yg ke 33....Epi bday sayang...moga dipanjangkan umur, sihat tubuh badan, dimurahkan rezeki kita skuarga..dan idup kita skuarga diberkati oleh Nya...amin...

buruk bebenor deco kek aku ni kan....maafkan je la yer...percubaan pertama la katakan...huuhuh

Wpun rupa kurang menarik...tp rasanya...yummy3x....ala indulgence kek gituu...

kalo buat 2 layer lg...confirm sejibik cam indulgence kek tu

ini lak kek tuk hubby bawa g ofis dia...aku kukus je ni

kek yg telah di potong2..


4 comments:

.:: Mrs Z ::. said...

wah bestnyer kek tu kak... layer tu akak taruk eskrem ke?? hebatla kak, as baru je ehem2 risik2 oven yg cikai2, konon2 nak belajar wat kek & roti la..hehehe.... sara & mrz peminat setia indulgence kak, bila dah de masa nanti nak mintak resepi ye kak..hehehe...

inumatin said...

k.mawar pun baru belajaq ja...nt kak share resipi dia k..insyaALLAH mesti jadi punya

Azmira said...

sis.. nak mintak resepi kek yg sis buat tu leh..?? kalo free nnt email kt sy erk.. sharina@unimap.edu.my. tq.. =)

AiDa AzRyN said...

wah.. sodap kek tu! nak sikit.. hehe.. :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...