KLIK-KLIK SINI

Saturday, June 9, 2012

Jalan-jalan cari KAIN

Hari ni puas jalan2 cari kain...bukannya dekat..smpi ke Parit Buntar aku p :-)
sanggup p jauh2 sebab ada urgent request dr cust...Pn Ezna ni peminat mickey cam aku gak, so demi tuk memenuhi keinginan dia..aku sndr la kena turun padang...kalo ikutkan leh je pesan kat k.rosh (GGB) tp lambat plak...Pn Ezna ni tgh tgu masa ja...tu yg aku kena cepat tu...kang terberanak awal jenuh plak..tilam baby non adoooo lg...

Ini diantara kain yg sempat aku grab td...memandangkan ayah aku sorg2 je kt umah...tak dpt la nk stay lama2 kt PB..kali ni mak temankan aku shopping...nt kita p lg yer mak...muni tau mak mmg suka tmpt cmtu kan :)






restock lg...Pn ezna nk yg ini jgk




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...