KLIK-KLIK SINI

Monday, June 14, 2010

Demam Worldcup 2010


sempena worldcup 2010 nie...my hubby ada belikan sepasang baju tuk we all... t shirt biasa ja...tapi cukup lar tuk meninggalkan kenangan world cup 2010 ni...kebetulan masa jalan2 kt Queensbay, kami singgah jap kat F.O.S...tup2 ternampak lak T shirt ni...simple n nice...

Pastu aku ternampak beg lak....padahal kt umah dh byk beg2 cmni...smpi x terbawa pun...tp memandangkan fanatiknya aku kt Germany ni...aku pujuk gak hubby suh belikan beg ni...kenangan world cup 2010 tu...




10 comments:

Ana Mardia said...

kak! cantiknya beg germany tu!! minat gile kot!hahaa bape RM kat?
nak cari jugak la

inumatin said...

murah jer dik RM10 jer kot

PUPUT said...

biar betul rm 10...lawa tul...best tul..cam2 brg world cup skg...leh simpan wat kngn..bkn senang nak tggu 4 thn skali kan..hehe..

inumatin said...

alah ni beg biasa je puput...tu yg murah...jom beli souvenir apa yg ada..hehhee

noor afzan said...

wah2..
dapat beg..
beshnye..

SyidaMislan said...

tshirt tu cantik!kat KL ade ke?

inumatin said...

kt penang pun ada...kt kl apatah lg..mesti ado punyooo

nabil_potter said...

rm10?quensbay ek/.?

jerung darat said...

mne x demam bola. . .tdo lmbt bgon awl tiap² ari. . .msti demam pnyu la. . .

Aril Lanang said...

tengah mc demam world cup ni..ada sapa2 nak bagi ubat...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...