KLIK-KLIK SINI

Tuesday, June 29, 2010

Hubby lak sakit

Ngantuknya pagi ni...huhuuhhu..td pagi dlm kul 4 gitu..aku terjaga...tgk2 hubby aku elok je duk duduk ats katil...rupa2 nya dia pening kepala..langsung tak bole nk tido, nk lelap pun tak bole...risau gak tgk keadaan dia camtu...huhuhuh (sapa tak syg suami kan)

Awal2 lagi aku dh ajak dia g spital...tp dia tak nak plak...mgkn dh sakit sgt kot...dlm kol 5 gitu, dia sndr ajak aku g spital...aku pun terus tukaq baju..bawa dia g spital...

Punya lar lama dia dok kat dlm kecemasan tu...huhuuh kat 2 jam gak aku menunggu kt luaq sorg2...siap terlena lg...ngantuk...huhuuhh

Doktor kasi cucuk sekali n masuk air kt dia..lepas cucuk tu terus dia lena x ingat dunia...sure doktor kasi ubat lena nie...pas dia terjaga baru kami balik..& dia skrg tgh lena lak kt umah...aku kena lar dtg keje gak kan...walaupun niat di hati tak nk dtg...tp apakan daya...aku ni makan gaji je kan...arap2 dia ok lar dok umah masa ketiadaan aku ni :-(

i luv u syg...rest kt umah k...arap2 ok lar pas ni erk



17 comments:

IMAN'S UMI said...

Yela, sape x syg suami...sy aritu pn ms hubby kejang otot blkg tu pn dh gelabah btl, tgk muka pucat jer.

inumatin said...

skrg byk kes suami2 yg mati mengejut...suddenly heart attack..terus meninggal..average umur dlm awal 40an...huuhuh
dh 2 kes mawar jumpa yg mcm ni

yuzie said...

Harap2 cepat sembuh yer :)

Zaidah said...

zai doakan semoga cepat sembuh...agaknyer kesan kena cucuk kot tu yang dia mengantuk....

Purpleroses said...

Aloh ciannye..sabor yek..

Cheqna said...

semoga suaminya segera sembuh. n hope u are well too.

SyidaMislan said...

smoga asben cpt sembuh!

|| NaFiRaa || said...

semoga hubby kamu cepat sembuh.. hubby ai pon MC jugak hari ni.. sian dia..

Nur Su'aidah said...

semoga cepat sembuh your husband :)

fairuz n nani said...

ade migrain ke?huhu~
get well soon ya..

Lovely Kitchen said...

semoga cepat sembuh!..

Cikidong said...

sakit apa dia tu... semoga sihat cepat !

Mamma said...

sabar la byk2
kasi minum air saum byk2

Mamma said...

eh air suam la
hahahaha

inumatin said...

tq semua...tp camne kalo sakit tu..sakit mistik..huhuhu

cemomoi said...

isteri yang baik

isteri memang cenggitu tapi orang lelaki payah nak jadik gitu hek?

aku kalu demam memang malas nak g klinik

sweetsal said...

banyak kan berdoa, semoga dia sembuh cepat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...