KLIK-KLIK SINI

Wednesday, June 2, 2010

My S.I.L Wedding (Wan Siti Arina) - 31st May 2010

Mgu lepas ari yg mmg memenatkan...iaitu kenduri my S.I.L...4 ari 3 mlm aku kt sana tuk tolong apa yg patut...patut nya kami diraikan sekali masa kenduri tu, tp memandangkan gap smpi 3 bulan...aku malas nk raikan majlis perkahwinan kami kt sana..( dh basi pun aku rasa..huhuhu ). Kalo gap takat sebulan 2 tu consider gak lar...ini lama sgt...nk sanding pun dh x terasa :-(

So, jemputan tuk majlis tu...ramai gak lar...1500...perghhh...cuba bayangkan...semua buat sndr...org kg yg tolong masak, no catering ok...aduyaiiii....lembik 1 badan ni...drpd sblm kenduri, time kndr & slps kenduri...asyik masak, hidang, makan, mengemas....tiap2 ari mcm tu...smpi demam gak lar aku ni...sll kat umah aku...kenduri pakai catering jer...sonang citer...tp kt kg hubby ni...semua still amalkan gotong royong...actually its gud...leh eratkan silaturrahim...tp yg bad nya....tuan rumah yg lotehhhhh...x kuasa tau...sian hubby aku, x sempat nk pakai ensem2..huuhuh...asyik terkejar sana, terkejar sini...(kalo kita setuju kawen kt kg, x der lar kita penat cam gini kan :-( ).

Menu tuk kenduri ari tu...gulai daging batang pisang, ayam goreng, ikan talang goreng & acar timun & nenas...gulai dia mmg terbaekkkkk, dengan kuah yg pekat....perghhh menjilat jari beb...

Ini lar pengantinnya..Wan Siti Arina & Suami (lupa daa nama dia)

Wajah hubbyku yg kepenatan...pakai tshirt jer...huhuhu

Hubby ngan Abgnya ( Wan Hamzah )

Ini lar mak mentua aku...panggilan manja CIK IN...yg sblh tu adik ipaq aku gak..

Me n my S.I.L

Me & my daughter

My Biras

Lagi....adik ipaq aku...hubby aku ada 4 org adik pompuan

Kak ipaq, adik ipaq, sepupu..semua ada...

Hubby aku still ada 4 org lg adik yg blum kawen (3 pompuan, 1 laki)...so bersiap sedia lar tuk kenduri akan dtg..huhuhuh....


7 comments:

IMAN'S UMI said...

Klu kenduri msk sendiri mmg penat yg teramat sgt, diakui coz saya sendiri dh rasa masa kawin dulu (sayala pengantin yg x duduk diam, kena tlg semua keje tau, xde masa nk manja2 rileks).

inumatin said...

sian nya...adik ipaq yg kawen ni pun mcm tu gak...x dok diam..

Izan Ishak said...

inumatin, penat mmg penat kan. dah nama pun kenduri kawen. lagi2 semuanya masak sendiri...

aril said...

ada 4 lagi majlis yg sama sedang menunggu..

fauzuskamaruddin said...

kle kenduru kawen saya menti nk nsik minyak yg ade kismisss and kacang huhuh bestt

lovelylady said...

one man show time jd pengantin dulu..dis time x mo dh kenduri besar2..penat lorrr smpai demam2..

Gon said...

Nama pun kenduri gotong royong memangla cenggitu, kalo katering cenggini plak.. hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...