KLIK-KLIK SINI

Saturday, August 7, 2010

Majlis Anugerah Cemerlang 2010 - Sek Keb Sg Rusa


Tadi pagi ada Majlis Anugerah Cemerlang kt sek Atin...Tapi sayangnya Atin x dpt apa2 anugerah tahun ni....(huhuhu sedih sguh hati ibu)...Tahun lepas dapat tempat ke 2 untuk peperiksaaan pertengahan tahun, exam ujung tahun lak dpt tempat ke 3...Alhamdulillah...Tapi tahun ni Atin merudum la plak...kecewa sguh perasaaan ni bila dpt tau keputusan dia...dia dpt no 9...huhuuh kat mana salahnya...kat mana silapnya...aku pun x tahu...Sebagai ibu aku dh cuba tuk memberi n membantu apa yg patut...mgkin usaha aku belum cukup lagi kot...InsyaALLAH kita akan cuba lg yer atin... Masa mula dpt tau keputusan atin tu...gugur air mata ni haa....perasaan ni x tau nk cakap....nk marah ada, kecewa ada, sedih ada, geram pun ada....terus ilang mood ni haaa.... itu lar perasaan sorg ibu pada ank dia...susah nk diluahkan oleh kata2...

So kali ni aku g tgk atin wat persembahan jer...dia wat persembahan "action song". Semua nya murid2 tahun 2 Tekun. Bangga kalo tgk ank2 wat persembahan atas pentas...insyaALLAH nt bila ada kelapangan aku akan upload video persembahan atin masa dia Tadika dulu....so sweet....cepat sguh masa berlalu....pejam celik pejam celik, dh darjah 2 si atin skrg...



4 comments:

az1ra said...

xpa la... biar Atin belajar dari pengalaman..
jgan putus asa..InsyaAllah ujung tahun ni Atin pulun...

Iman's Umi said...

Jgnla sedih...mgkin atin lg sedih...sy dlu pn camtu juga...bila naik darjah 2, jatuh merudum, smpi2 ayah xnk sign buku rekod...nangis sy...teruskn bg sokongan je kt Atin dan bantu apa yg dia perlu.

inumatin said...

itu lar...sian jugak nk pressure dia...kita mmg kena support ank2 ni..

heheh atin dpt no 9...itu pun ibu nangis...

Amri Rani said...

singgah......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...