KLIK-KLIK SINI

Monday, November 1, 2010

Laksa Penang


Dah lama x citer pasal makan n resipi ni kan...arini meh kita citer pasal laksa penang....kalo korang nk tahu...ini la kali pertama aku masak LAKSA PENANG...alhamdulillah...hasilnya...bole la dibanggakan jugak...actually aku ni bukan la penggemar laksa...so aku x kisah sgt la bab laksa ni...tapi kalo tgk mee goreng...bole cair iman aku ni...heheh...x bole tahan punya....

resipi ni aku tak amik dr CIK NAB...saja je aku x nk cuba resipi mak aku...sll dok makan dh kan...so kali ni aku nk cuba resipi org lain lak....cari punya cari...akhirnya aku dh jumpa....n aku rasa hasil dia pun not bad...kiranya...bole buat lagi la pasni...hehehe..tq yer kak ct sebab kasi resipi yg sedap ni :-). resipi dia akan ku postkan dlm entry yg berasingan...tguuu ok....



1 comment:

AiDa AzRyN said...

aiyarkkkk~ pe ni kak?tayang laksa penang~ wat aida terliur j~ wuwuwu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...