KLIK-KLIK SINI

Tuesday, January 4, 2011

Hari pertama persekolahan 2011

Ni patut nya entri tuk smlm..tp lupa lak nk post kan...hehehe

Semalam adalah merupakan hari pertama ank2 kita masuk sek tuk tahun 2011. Semangat memasing berkobar2 kan...atin tahun ni dh darjah 3...kelas still maintain cam dulu...3 Tekun..Tekun ni kira kelas yg pertama ar...2nd class is Rajin then Usaha.

Tahun ni aku harap prestasi dia makin menaik. Result dia tuk Std 1 agak membanggakan, No 2 among all, but std 2, dh menurun skit...No 7 among all..huhuh frust nonggeng gak la si ibu atin ni...siap nangis curi2 gak la,bila dpt tau result dia yg camtu. Masa std 1, aku nangis sebab bangga ngan keputusan dia, tp std 2 lak, nangis sbb frust...huuhuh

tapi takpe syg...usaha lagi k...tahun ni kita buat yg sehabis baik...caiyok2...

tahun ni atin gak dilantik jadi prefect...time aku dulu budak darjah 5 ngan 6 je jadi prefect ni...skrg ni budak darjah 3 pun dh bole jd prefect ok...

apa2 pun...im still proud of u my dear...i luv u syg..mmuaaahhh....



4 comments:

.:: Mrs Z ::. said...

wah!!!wah!!!wah!!! kakak atin bijak la, nanti boleyla ajar dik sara yg tgh menggedik lg kat tadika tu ye.. ape rahsia kak mawar guna kasi atin pandai ni? share la sikit kak.. sharing is caring..kan..kan..kan?? hehe =)

inumatin said...

x de la pandai sgt pun as...bole la nk idup agaknya...hehehe
pemilihan sek tadika kena betol, then kita mmg kena monitor...huhuhu, then yg paling peting budak2 tu sndr...

elly hamzah said...

hehehe..dh besar atin yerk!ibu dia dh buleh dptkan adik utk atin ni.hehehe

inumatin said...

hehe tgu,..insyaALLAH x lama lagi la tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...