KLIK-KLIK SINI

Thursday, March 17, 2011

My homemade ais krim

Salam pagi khamis (17/3/2011)

Rasa mcm dh lama x update entry kt sini....huhuuhh....sejak laptop wat hal...rasa malas sguh nk update...laptop aku tu....slow motion sguh...nk on dia ja mau bercinta aku rasa....kat 10 minit baru ok...tu pun terhegeh2....aduhhhh senak perut ni haaa nengok dia smput cmtu....

berita aku yg terkini - skrg dh jadi tokey aiskrim...hehehhe...ada la dalam 3 mgu dh operasi aku tu....target of course la kanak2 kan...untung pun kecikkk je...ciput sguh..tp aku rasa syok plak..kalo tgk pada untung tu...cam malas nk jual dh...untung skit sgt..tp disebabkan rasa seronok...aku teruskan jgk la...bukan apa...rasa seronok plak bila tgk budak2 dok mai beli....lagipun nk buat ais ni bukannya susah sgt pun...senang sgt...then aku bukannya buat dia tiap2 ari....2 ari sekali baru aku buat...so x de la rasa teruk sgt pun...

Aku jual 1 scoop 50 kupang ja...kampung la katakan....ada 3 perisa aku buat...choc & vanila, strawberi & vanila dan satu lagi vanila+choc+strawberi...yg paling terhangat dipasaran campuran 3 perasa tu la...vanila+choc+strawberi...nanti aku postkan gmbr2 my homemade aiskrim kt sini...

ini aku punya promo...aku letak di bahu jalan...(hehehe malu la plak)

promo ni plak aku letak dekat umah...amacamm ok x?



3 comments:

deela~ said...

wah bestnya...

pic aiskrimnya takde ke?

tp kak bkn 5kupang ke?

hehe

inumatin said...

pic eskrem x amik la plak...nt kak amik kan ek...hehhee

aah la...baru kak perasan...heheh 50 kupang la plakkk

puteraduyong said...

pandai buat duit... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...