KLIK-KLIK SINI

Tuesday, March 8, 2011

Savvyku meragam lagiiiii

Aduhhhh...pepagi je dh panas......huhuuhuh

Savvy ku dh wat hal lg.....otw nk antar Mr Hubby g ofis...tetiba Mr Hubby bersuara..

Mr Hubby : Sok bawak kete pelan2 tau...( esok aku nk kena drive sndr smpi la ari jmaat sbb aku ada training kt USM)

Ibu : (dalam ati ni dok berkata2...apsal lak tetiba ja pesan camtu..kete ni prob ka...dh x sedap ati dh aku ni)...then aku pun bertanya...nape yang? pasaipa nk kena bawak slow2...

Mr Hubby : Temp x stable...teriba naik...

Ibu : dah pulakkkk...masa ni la plak nak naiknya....dh la ujan renyai2....tgh jem lak tu...huhuuh,,,

masa tu temp dh lebih pada separuh....dh 4 bar....then x smpi 5 mnt...dia terus naik smpi max...perghhhh...terus kluar signal "STOP"....aduhhh panik dh kami masa tu...nk berenti tgh sangkut dlm jem...seb baik kt depan nun ada simpang ke kiri...kami pun cilok la kt ctu...

Bukak ja bonet...berasap dh kt dlm tu....uishhh dh saspen gile...x pnh lg jd camni....aku pun apa lg...terus la koling2 otai savoc.nru ni mtk bantuan....huuhuhuh....seb baik la otai2 savoc ni bagus...depa la byk membantu...tq sgt2....

So aku tgalkan wat smntara waktu keta aku tu kt sana....kang tghari nt abg savoc dtg tgk apa yg patut...haiiiiiiiiii mcm2 hal la savvy ku nan sorg ni....lemah dennnn tau...huuhuh



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...