KLIK-KLIK SINI

Wednesday, September 14, 2011

28 minggu....

Dah berbulan2 blog ni x update...x larat benor rasanya...

Skrg usia kandungan aku dh mencecah 28 mgu++...pejam celik2 dh 28 mgu...lmbt nya rasa nk smpi ke penghujung...teruja pun ada...takut pun ada...huhuhu...semoga smuanya nt berjalan dgn lancar & selamat....

Kandungan aku kali ni x byk ragam sgt....muntah2 still lg smpi skrg ni...tp time pg nk gosok gg je la....x leh tahan btol ngan ubat gg ni...huhuhu...

TAPI...main prob aku preggy kali ni adlh ASMA...asyik2 kena check doc pakar....adoiiiii letih rasa....flixotide kena amik everyday....risau gak la nt time nk deliver asma pun attack...haru biru nt....arap2 time nk deliver ASMA x menyerang la...

Baby aku dh scan...alhamdulillah...doc cakap baby dlm kandungan aku ni adalah BABY BOY...aku mmg plan tuk dptkan ank laki...akhirnya terlaksana jgk...rezeki dr ALLAH kan...syukur alhamdulillah

Persiapan baby dh hampir 80% complete...untuk ibu pun hampir 80% gak...tgal skit lg ja nk beli...barang yg aku blm dpt :

Bengkung, phyto natal, breastpump, untuk baby lak...basic smua dh ada...cuma nk tmbh apa2 yg patut ja...rasa duit kluaq cam ayaq ja....huhuuh...

rasanya cukup la update tuk arini...to be cont...


1 comment:

.:: Mrs Z ::. said...

cahiyok, chaiyokkk!!! tak sabar nak tgk baby baru ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...