KLIK-KLIK SINI

Tuesday, May 29, 2012

Savvyku meragam lagi...

Tarikh kejadian : 28 May 2012
Tempat : Quensbay Mall (basement parking lot)

dh dekat setahun setengah savvy ku x wat hal...arini dia buat blk dh....bole plak stop dekat entry parking lot qbay (basement)...keta bersusun nk masuk gara2 savvyku...huhuhu...
Savvyku tetiba x leh start....dan 5 minit kmudian...bateri kong terus...yang org dok lalu lalang bukan nk tlg pun...kete2 blkg lak dok angkat tgn marah2...what the ...... Dh tau aku blok korang punya jalan...meh la turun kasi bantuan...tolak keta ketepi...apa sgt la kudrat yg ku ada tuk tolak keta akuu tu...hampir 10 minit kejadian...ada sorg hamba allah yg baik hati dtg beri bantuan, ditolaknya kete aku smpi ke parking lot yg berhampiran...tq sgt2 kt .hamba allah tu...jasamu akan ku kenang hga ke akhir hayat.....

pada yg dok marah2 aku tu....mcm la kete depa x penah rosak...x kan la aku sengaja bg rosak tgh2 jalan...pkir rasional la skit...aku pun x hingin nk nyusahkan idup org lain

pada suamiku yg terchenta...tq sbb dtg tlg ibu...terpaksa la dia p beli bateri baru...bateri kete aku tu pun dh 2 tahun ++ umur dia...mmg patut kena tukaq dh...tp tu la, timing dia mmg turrrrr laaa...
kalo kt umah kan senang....huhuuhh....

dh tukaq bateri...still enjin x start lg...ni sahih kena ketuk tdc plak...Mr.H ketuk punya ketuk tp still x ok gak...at last dia dh x leh buat apa....aku suruh je dia balik ofis dulu. Aku ngan atin masuk qbay p mkn jap. Alhamdulillah pas tu kete dh leh start balik....lega sgt...kalo x, mau nk kena pgil mekanik dtg repair kt sini...huhuuh....savvvyyyy oohhhh savvvyyyyyyyy



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...