KLIK-KLIK SINI

Tuesday, August 17, 2010

Juadah berbuka puasa dihari ke-7

Juadah berbuka puasa tuk ari yang ke-7...ari ni pun simple jer...aku masak nasi paprik... & my mom buatkan gado-gado. Makanan sampingan yg lain, cuma murtabak...itupun aku beli sebab atin yg request.

Masuk2 ofis jer pg tadi....terus aku terpkir, nk masak apa lar ptg ni...nk p pasar ramadan, rasa mcm x best lak...tetiba terus teringat nasi paprik... ermmm ok lar tu..simple jer kan.. Pastu aku masuk blog kak as lak..aku tgk menu berbuka puasa dia...ada gado-gado...perghhhh..terus kecur liur...dh lama aku x makan gado2 ni....terus aku call cik nab kt umah...request cik nab masakkan gado-gado....hehhehe

Ayam paprik...(atin kata sedapnya ibu masak lauk ni..hehhe)

kuah gado-gado (kuah kacang)
Bahan rebusan (kangkung, telur, sosej & taugeh)
Bahan yang digoreng (tauhu...opsss tauhu tak sempat interframe dlm pic ni ar)
Sengkuang & timun makan mentah2
Gado-gado

7 comments:

alinac lover said...

gado2 yg besh~

::sherry:: said...

uish. sedapnya nampak paprik tuuu.. =DD.

btw, anak akak ke kat header tu ? comel sangat !! =DD

Abang Long said...

Aduihh...semakin lapar nih...

HaslinaFirdaus said...

sedap gado2... saya buat cucur je cicah kuah kacang segera... sedapla jugak... tengok paprik, rasa cam nak buat paprik la harini:)

Aniza said...

sedap tu...bestnya dapat berbuka masakan emak..

Ogy said...

puasa2 ni tgk apa saje makanan pun telioooo adess

Eka Yucika said...

waaaaaaaaaaaa T__________T

tergoda iman baca entry ni..sedapppnyaaaaaaaaaaaaa....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...